0162 – 686179

info@eskadee.nl

Vraag en antwoord

Nieuwe klanten

Waar kan ik een overzicht van de vestigingen van Eskadee vinden?
Wat kost kinderopvang bij Eskadee?
Hoe bereken ik de kinderopvangtoeslag?
Waar kan ik mijn kind inschrijven?
Waar kan ik meer vragen over plaatsingsmogelijkheden?
Stel je vraag in een e-mail naar planning@eskadee.nl

Bestaande klanten

Hoe kan ik mijn pakket of dagen wijzigen?
Stuur een e-mail naar planning@eskadee.nl en vermeld de naam en locatie van je kind en de verandering en ingangsdatum.
Mijn kind gaat naar de basisschool. Hoe zet ik mijn pakket om naar BSO?
schrijf je kindje in via de website
Ik heb een vraag over tegoeden/ruilaanvragen
Stel je vraag op de locatie. Klik hier voor de locaties.
Ik heb een vraag over de facturatie
Stel je vraag in een e-mail naar boekhouding@eskadee.nl
Waar kan ik meer info krijgen over inloggen op de app?
Vraag dit na bij het locatiehoofd van je locatie of stuur een e-mail naar planning@eskadee.nl
Hoe kan ik de opvang opzeggen?
Stuur een e-mail naar planning@eskadee.nl, vermeld hierin de naam + locatie van je kind en de laatste datum van opvang. Eventueel met de reden van opzegging.
Mijn kindje is bijna 4. Loopt mijn contract automatisch af?
Je contract loopt standaard tot de verjaardag van je kindje. Wil je hiervan afwijken dan stuur je een e-mail naar planning@eskadee.nl met naam, locatie en einddatum van de opvang. Wil je eerder stoppen, houd dan wel rekening met 1 maand opzegtermijn.